środa, 4 maja 2011

Odcinek 8 - Podatkowo-kibolski

A w odcinku bulwersuję się zachowaniem kibiców podczas finału Pucharu Polski w piłce nożnej oraz wysokością podatków. Zachęcam również do obejrzenia filmu Inside Job i jak zwykle prezentuję dwa utwory muzyczne.
Poza tym jąkam się, ykam, powtarzam, zbaczam z tematu, zapominam co chciałem powiedzieć... Same rarytasy. Gdzie indziej tego nie usłyszycie.
No i najważniejsze. W tym odcinku przywitam was aż dwa razy i pożegnam aż trzy, co chyba jest swoistym rekordem świata w podcaście.
Pobierz odcinek

3 komentarze:

  1. Fajnie było znowu Cię usłyszeć!
    Jeżeli chodzi o podatki to zostawiam komentarz chłopakom z KonteStacji, ale o kibolach to sam mam zamiar niedługo nagrać odcinek. Jasne - to co stało stało się w Bydgoszczy uważam za haniebne, ale nagonka jaka rozpętała się w ostatnich godzinach w mediach jest bardziej niż kuriozalna. Nie wolno wylewać dziecka z kąpielą!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, ja dopiero od dziś zacząłem słuchać jak okazał się ten podcast w katalogu . Miły głos dobrze opowiadasz o swojej pasji . Proszę się zarejestrować w iTunes abym mógł pobierać na bieżąco twoich podcastów
    pozdrawiam Jacek
    iluminaci@aol.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dzisiaj cię zacząłem sluchać i powiem, że bardzo fajny podcast ;)
    Muzykę w środku zawsze puszczasz? Odradzam ci tego, bo niektórzy po prostu nie chcą słuchać muzyki w podcastach. Możesz ją dać na koniec, wtedy można se wyłączyć, jak się komu nie podoba ;) Oczywiście, jak cie korci bardzo, to puszczaj, ale nie ciągle. Z resztą twój podcast, rób co chcesz.
    Z tymi podatkami, to nie wiedziałem, że aż tyle na to idzie... "Trochę" za dużo...
    Dobry podcast! ;)

    OdpowiedzUsuń